Müşteri Segmentlerimiz

MAPFRE Sigorta olarak ilk önceliğimiz her zaman “müşteri odaklılık” oldu.
Siz değerli müşterilerimizin memnuniyet ve bağlılığını arttırmak adına MAPFRE’nin Global deneyiminden esinlenerek ve farklı ülke örneklerini de dikkat alarak segment modelimizi oluşturduk.

Müşterilerimizin;  “sağlık hasarı, ürün sahipliği ve MAPFRE ile geçirdiği süre” gibi farklı parametrelerini dikkate alarak oluşturduğumuz modelimizde müşterilerimizi “Platinum, Gold ve Silver” olarak gruplandırarak özel olarak tasarlanmış hizmetler sunuyoruz.

Amacımız, her anınızda yanınızda olup farklı branşlarda en doğru hizmeti sizlere sunabilmektedir.

MAPFRE GO uygulamamız üzerinden sizlere özel faydaları görüntüleyebilirsiniz.

Sizleri ve değer verdiklerinizi önemsiyoruz.

 

Segment İsimleriSegment Kuralları
Platinum- Toplam aktif poliçe adedi >=3
- MAPFRE Sigorta ile geçirilen müşterilik süresi >24 ay
- Son 1 yıldaki sağlık poliçesi kullanım adedi < 3
Gold- Toplam aktif poliçe adedi >=2
- MAPFRE Sigorta ile geçirilen müşterilik süresi >12 ay
- Son 1 yıldaki sağlık poliçesi kullanım adedi < 5
Silver- Toplam aktif poliçe adedi >=1

Notlar:

  • Müşterilerimizin MAPFRE Sigorta’daki tüm poliçeleri baz alınarak segmenti belirlenmektedir.
  • Sadece bireysel müşterilerimiz segment kapsamına alınmaktadır.
  • Platinum veya Gold segmentine dahil olunması için tüm koşulların aynı anda sağlanması gerekmektedir.